La un magazin specializat in vânzarea de soţi, femeile puteau alege dintre mai multe categorii de bărbaţi, care erau comercializaţi pe fiecare din cele cinci etaje ale magazinului. Calitatea viitorilor soţi creştea odată cu etajul.
Singura regulă era că odată deschisă uşa unui etaj, trebuia să alegi un bărbat de la acel etaj sau să renunţi, neavând posibilitatea să te reîntorci. Aşadar, două prietene merg la magazin să-şi găsească soţi.
La primul etaj, pe uşa era scris: “Aceşti bărbaţi au serviciu şi iubesc copiii”. Femeile citesc mesajul şi gândesc:
– E mai bine decât să nu aibă serviciu sau să nu iubesc copiii, dar oare cum sunt cei de la 2? Aşa că urcă la al doilea etaj. Aici era următorul anunţ: “Aceşti bărbaţi au slujbe bine plătite, iubesc copiii şi arată foarte bine”.
– Hmmm, spun femeile, dar oare ce urmează?
Aşa că urcă la al treilea etaj. Pe uşa acestuia era scris: “Aceşti bărbaţi au slujbe bine plătite, arată extrem de bine, iubesc copiii şi ajută în gospodărie”.
– Foarte tentant, spun femeile, dar precis cei de mai sus sunt şi mai buni.
La al patrulea etaj era următorul afiş: “Aceşti bărbaţi au slujbe foarte bine plătite, iubesc copiii, ajută la treburile gospodăreşti, arată foarte bine şi au o fire extrem de romantică!”.
– Extraordinar, exclamă ele şi urcă la etajul cinci.
Aici era următorul mesaj: “Acest etaj există numai pentru a demonstra că femeile sunt imposibil de mulţumit”…

(Visited 305 times, 1 visits today)